Hírek
2014. Június 30. 09:59, hétfő |
Életmód
Forrás: ITE
10 fontos szempont irodai dolgozók számára
Az irodai munkavégzés sokunk mindennapjaihoz tartozik hozzá. A számítógép előtt ülve azonban nagyon fontos, hogy odafigyeljen a helyes testtartásra, valamint a mozgást is beiktassa mindennapjaiba.
Természetesen ennél jóval több szempont van, ami befolyásolja majd közérzetét, és ezzel együtt a munkavégzés hatékonyságát. Iroda bérlés során tehát nem csak az árakat ajánlott megismernie, hanem mindazokat a szolgáltatásokat is, melyeket igénybe vehet az irodaház egyik bérlőjeként.
Nézzük most azokat a legfontosabb tényezőket, melyek szerepet játszhatnak a napi munka gördülékenysége, és kényelme érdekében!
1. Felszereltség
Sok kezdő vállalkozó nem szeretne jelentős összegeket költeni a technikai háttérre, így hasznos, ha olyan irodaházat választ, ahol az irodák minden szükséges berendezéssel felszereltek.
2. Könnyű megközelíthetőség
Nem mindegy, hogy a belvárosi dugóban meddig kell minden reggel araszolni, amíg eljut munkahelyére. A parkolási lehetőség legalább olyan fontos, mint az, hogy mennyire könnyen elérhető helyen van az irodaház.
3. Étkezés
Mivel a nap nagy részét az irodában tölti majd, az étkezésre egészsége és hatékonysága miatt is érdemes odafigyelnie. Egy jó kávézó pedig akár az üzleti megbeszélések kötetlenségének érdekében is hasznos lehet az épületen belül.
4. Fitness
A folyamatos irodai munkavégzés, a rendszeres ülés nem marad nyomtalan. Nem csak az elhízás megelőzéséért, de jobb közérzetéért is hasznos, hogy odafigyeljen a napi szintű edzésekre. Ha ehhez munkahelye közvetlen környezetében rendelkezésére áll konditerem, könnyebben letudja a mozgást, és napirendjébe is jobban be tudja azt iktatni.
5. Recepció
A 24 órás recepciós szolgálat ma már követelmény minden magas színvonalú irodaházzal szemben, hiszen ez biztosítja, hogy bármikor bejuthasson irodájába, ha arra szüksége van.
6. Hőmérséklet
Mindegy, hogy a nyári hőségről, vagy a téli mínuszokról van szó, komfortérzetéhez elengedhetetlen, hogy a belső hőmérséklet mindig ideális legyen.

7. Tárgyaló termek
A regus.hu tapasztalatai is azt mutatják, hogy a konferenciaterem bérlés iránti igény egyre többször jelentkezik, de a kisebb cégek is gyakran érdeklődnek az üléstermek iránt. Tökéletes felszereltségük, valamint a résztvevők étkezéséről való gondoskodás olyan szolgáltatások, melyek egy színvonalas irodaház ismérvei közé tartoznak.
8. Posta, bank, hivatalok
A munkavégzés során szükségessé váló ügyintézés szempontjából nem mindegy, hogy milyen közel érhető el bankfiók, posta, vagy egyes hivatalok. A Regus úgy véli, a legjobb, ha az iroda bérlés Budapest pénzügyileg frekventált területeinek valamelyikén történik, így minden teendőnek hamar a végére tud járni a nap folyamán.
9. Részmunkaidős irodák
Ha nincs szüksége teljes munkaidőben egy irodára, miért fizetne teljes díjat? A legnagyobb irodaházak nem csak részmunkaidős irodák lehetőségével állnak az érdeklődők rendelkezésére, de virtuális irodacsomagokkal is gondoskodnak a takarékos, mégis precíz munkavégzésről.
10. Kivitelezés
Végül, de nem utolsó sorban fontos megemlíteni az irodaház megjelenését, kivitelezését, mely cégének megítélésének szempontjából rendkívül lényeges. A választásnál tartsa szem előtt ezt is, hiszen az üzleti sikerek részben ezen is múlnak!
Ezek érdekelhetnek még
2025. December 10. 07:18, szerda | Életmód
Nem javasolják élő állat ajándékba adását az állatvédők
2025. December 10. 07:13, szerda | Életmód
Fizetős lett Júlia erkélye Veronában
Előzetes helyfoglalás és jegyvásárlás szükséges a Júlia erkélyeként ismert turistalátványosság meglátogatásához január 6-ig Verona város önkormányzatának döntése alapján.
2025. December 09. 06:37, kedd | Életmód
Az évszázad legnagyobb könyvadományával gazdagodott a Magyar Tudományos Akadémia
2025. December 09. 06:32, kedd | Életmód
Kiosztották a 2025-ös Dankó Zenei Díjakat
A Dankó Rádió saját alapítású zenei díjait december 8-án adták át a 3. Dankó Gálán a Magyar Zene Házában, ahol a magyar zeneművészet kiemelkedő alkotóit és előadóit ismerték el.
