Hírek
2016. Április 01. 11:20, péntek |
Helyi
Forrás: Suzuki
Első helyről fut neki a Suzuki a következő negyedévnek
A Magyar Suzuki 2247 értékesített gépjárművel és 11,41 százalékos piacrésszel vezeti a magyar újautó-piacot az első negyedévben. A siker motorja továbbra is a Vitara,
amelyből a január-márciusi időszakban 1660 kelt el; ezzel a modell az SUV-szegmens abszolút győztese 27,63 százalékos részesedéssel a kategórián belül.
A Datahouse legfrissebb adatai szerint az országban márciusban fogalomba helyezett 7494 személygépkocsiból 886 volt Suzuki, ami 11,82 százalékos piacrésznek felel meg. Negyedéves összesítésben – a január–márciusi időszakra vonatkozóan – az esztergomi márka 11,41 százalékkal, 2247 eladott gépjárművel toronymagasan vezeti a magyar piacot.
A márka negyedéves értékesítései modellek szerinti bontásban a következők voltak: az immár turbómotorral is forgalmazott SUV-győztes Vitarából 1660; a B kategóriában szintén vezető Swiftből 293; S-CROSS-ból 173; Celerióból pedig 114 darab kelt el eddig az év folyamán.
A Magyar Suzuki Zrt. immár nem csak a magánvásárlók körében szerepel jól: új modelljeivel a flottapiacon is folyamatosan bővíteni tudja értékesítéseit.
Ezek érdekelhetnek még
2024. November 04. 14:07, hétfő | Helyi
K&H: indul a „pénztanárok” versenye
a TikTokon csapnak össze egymással a pedagógusok
2024. Október 01. 12:28, kedd | Helyi
Negyedik alkalommal hívja alkotásra a diákokat a sikeres Richter TETT-mesepályázat
2024. Szeptember 25. 07:52, szerda | Helyi
NAV: szeptember 30-ig igényelhető vissza a külföldi áfa
2024. Szeptember 13. 06:00, péntek | Helyi
PM: az IMF is támogatja a magyar EU-elnökség célkitűzéseit
A Nemzetközi Valutaalap (International Monetary Fund, IMF) szerint a magyar gazdaság növekedése az uniós rangsor élmezőnyében lehet jövőre