Városlista
2024. szeptember 13, péntek - Kornél

Hírek

2024. Augusztus 03. 08:53, szombat | Belföld
Forrás: MTI

Felmérés: Az ügyfelek túlnyomó többsége elégedetten távozott a kormányablakokból

Felmérés: Az ügyfelek túlnyomó többsége elégedetten távozott a kormányablakokból

Az ügyfelek túlnyomó többsége elégedetten távozott a kormányablakokból az ügyintézést követően.

A kérdőívet kitöltők 86 százaléka elégedett a kormányzati ügyfélszolgálatok szolgáltatásaival, 79 százalékuk szerint pedig az elmúlt időszakban javult az ügyintézés színvonala - derült ki a legutóbbi elégedettségi felmérésből, amely részleteit szombaton közölte a Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium (KTM) az MTI-vel.

A közlemény szerint a KTM és a kormányhivatalok folyamatosan figyelemmel kísérik a kormányablakok által biztosított szolgáltatást és az ügyfelek visszajelzéseire támaszkodva biztosítják a szolgáltatások folyamatos fejlesztését.

Az ügyfelek a kormányablakokban szerzett tapasztalataikat 2021 óta már nem papíron, hanem egy online ügyfél-elégedettségi kérdőív kitöltésével oszthatják meg az üzemeltetőkkel, a visszajelzéseket a szaktárca időről-időre ki is elemzi - írták.

A legfrissebb mérések szerint 2024 első felében a kormányablak ügyfelek több mint 76 százaléka teljes mértékben elégedett, 9 százaléka pedig elégedett volt az ügyintézés minőségével, ami hasonló az előző évi adathoz.

A válaszolók 86 százaléka elégedett volt az ügyintézéssel és az azt megelőző várakozással töltött idő mértékével is, ezt alátámasztja, hogy a sorszámhúzó rendszerből kinyert adatok alapján az ügyfelek a sikeres ügyintézést megelőzően átlagosan 30 percnél is kevesebbet töltenek a kormányablakokban - tették hozzá.

Úgy folytatták, hogy a kormányablakba betérő ügyfelek legalább 83 százaléka a hivatali ügyintézés során az ügyintéző segítőkészségét, szakértelmét és gyorsaságát tartja a legfontosabbnak, hátrébb sorolva olyan szempontokat, mint mondjuk az nyitvatartási idő vagy a tisztaság.

A részvevők 89 százaléka elégedett volt az ügyintézők szakszerűségével - emelték ki.

A KTM továbbra is arra biztatja az ügyfeleket, hogy a visszajelzéseikkel segítsék a szolgáltatások fejlesztését.

Az ügyfél-elégedettségi kérdőívet az ügyfelek a kormányablakokban kihelyezett QR-kódok segítségével, illetve a kormanyhivatal.hu honlapon érik el.

A felmérés január 1. és június 30. közötti időszakra vonatkozik, és országosan 3430 ügyfél visszajelzése alapján készült.

Címkék: kormányablak

Ezek érdekelhetnek még

2024. Szeptember 13. 06:00, péntek | Belföld

Orbán Viktor: az európai versenyképesség súlyosan hanyatlik

Az európai versenyképesség súlyos hanyatláson megy keresztül; ha bizonyos döntéseket nem hozunk meg, az EU versenyképessége az Egyesült Államokkal és Kínával szemben megállíthatatlanul visszaesik

2024. Szeptember 13. 06:00, péntek | Belföld

Több hullámban kiadós eső, erős szél és lehűlés várható a hévégén

Kiadós eső és erős, olykor viharos szél várható a hétvégén, emellett a hőmérséklet is jelentősen visszaesik - derül ki a HungaroMet Nonprofit Zrt. előrejelzéséből.

2024. Szeptember 13. 06:00, péntek | Belföld

Lázár János: Többséget szerez a GySEV-ben a kormány

Megszerezheti a magyar állam a Strabag tulajdoni részesedését a Győr–Sopron–Ebenfurti Vasút Zrt.-ben (GySEV) – jelentette be közösségi oldalán az építési és közlekedési miniszter csütörtökön.

2024. Szeptember 12. 11:42, csütörtök | Belföld

Elkészült a Kőröshegyi völgyhíd karbantartása

A tervezetthez képest 5 nappal korábban végeztek a saruk cseréjével a Kőröshegyi völgyhídon.