Hírek
2020. Július 28. 09:01, kedd |
Helyi
Forrás: (x)
MatiPro - Sportriporter a volán mögött
Minden bizonnyal sokaknak ismerősnek tűnik a Kaplár F. József név. A 90-es évek sportcsatornáinak meghatározó alakja híradósként kezdte pályafutását a 70-80-as években a Magyar Televíziónál.
Nemrégiben visszavonult a televíziós műsorvezetéstől és közben autót is váltott, a MatiPro-nál cserélte öntöltő hibridjét elektromos autóra, ez alkalomból készítettünk vele interjút.
Milyen autókat vezetett eddig?
Miután megszereztem a jogosítványt, a szocialista járműipar által gyártott autókat használtam, egy Opel Kadettet például, majd a rendszerváltás után Mercedes E-re, utána pedig Volvora váltottam. A svéd márka nagyon jól teljesített, ezért több darabot is vásároltam az S40-es szériából. Legutóbbi autómat - egy Lexus CT200-ról van szó - mostanság a lányom használja, ő is Volvoról váltott Lexus hibridre.
Miért választotta a BMW i3-at?
Egészen pontosan úgy hangzana a kérdés, hogy miért választottuk a BMW i3-at. A döntést ugyanis nem kizárólag én hoztam meg, a következő autónk kiválasztásába bevontam az egész családot, a feleségem, a lányom, sőt még az unokám véleményére is kíváncsi voltam. Utóbbi azonnal mondta is, amint meglátta az utcán az i3-at, hogy a leendő autónk remekül fest. Nagyon fontosnak tartom a fenntartható fejlődést, a tudatos fogyasztást illetve a természet szeretét és megóvását is, ezért egyértelmű volt, hogy elektromos autóra fogok váltani (a legutóbbi autóm hibrid volt).
Az sem elhanyagolható szempont, hogy az i3 kisebb mérete a parkolásban és a városi közlekedésben is segítségünkre van illetve a BMW sportos megjelenésében visszatükröződik, hogy mennyire kedvelem a teniszt és a fallabdát. A vásárlás költséghatékony is volt, a MatiPronál kedvezőbb áron tudtam megvásárolni az i3-at.
Az i3 megérkezése előtt egy másik elektromos autót használt. Mennyire érezte nehéznek a váltást a töltéssel és az autó hatótávjával kapcsolatban?
Semmilyen probléma nem adódott, hiszen próbáltunk sok számolgatást követően, megfontoltan dönteni és hozzászoktam a nyugodt vezetéshez a Lexusnál. Nemcsak Budapesten, hanem Tihanyban és a szülővárosomban, Jászberényben is nagy hasznát vesszük az autónak. Az i3-mal nem okoz gondot ezeknek a távolságoknak a teljesítése. A mindennapi, városi közlekedést könnyedén megoldom utcai töltés nélkül, mivel otthon is tudom tölteni az autót.
Ha hosszabb útra megyünk, akkor természetesen szükséges a töltés. A hazai töltőhálózat folyamatosan fejlődik, ez jól látszik a töltőhelyek számának emelkedésén is. Az olyan igazán hosszú utak esetében pedig (például egy távoli sítúra), ahol már problémás lehet a töltési idő, a lányom Lexus hibridjét használom inkább.
Kiadó: Entercomgroup.hu
Ezek érdekelhetnek még
2024. November 21. 07:50, csütörtök | Helyi
Dömötör Csaba: Várhelyi Olivér megkapta az EP-szakbizottsági jóváhagyását az uniós biztosi megbízatásához
Várhelyi Olivér magyar uniós biztosjelölt megkapta az Európai Parlament szakbizottsági jóváhagyását arra, hogy a következő Európai Bizottság tagja lehessen
2024. November 04. 14:07, hétfő | Helyi
K&H: indul a „pénztanárok” versenye
a TikTokon csapnak össze egymással a pedagógusok