Hírek
2018. Június 21. 14:59, csütörtök |
PR
Forrás: (x)
Széles kínálat az ajándéktárgy emblémázásnál
Több tényező is közrejátszik a céges image kiépítése során, így egyáltalán nem mindegy, milyen eszközöket, vagy szolgáltatókat választunk erre a célra.
Azt mutatják a tapasztalatok, hogy nemcsak az online marketing, mint egyfajta eszköz, de a reklámajándékok készíttetése is nagy népszerűségnek örvend.
Ezek segítségével a célközönséget szólíthatjuk meg, egyúttal bizalmukat is elnyerhetjük. Kizárólag olyan szakemberek segítségét kérjük ebben, akik a minőség iránt abszolút elkötelezettek és kellő tapasztalattal bírnak, akkor is, ha ajándéktárgy emblémázásról van szó. Ilyen vállalat például az 1001 Reklámajándék.
A szezonális ajándéktárgy emblémázás
Annak, aki a reklámajándékok iránt érdeklődik felmerülhet a kérdés, hogy melyik darabot érdemes választania. Általánosságban a megbízható minőség az egyik legszámottevőbb szempontok egyike, de van lehetőségünk szezonális, vagy az év bármely időszakában használható ajándéktárgy emblémázás mellett döntenünk.
Szinte a legtöbb élményfürdőben és vízparton is találkozhatunk a nyáron felfújható felületekkel, de sapkákat és sálakat is megtalálhatunk a kínálatban, amelyek a hideg hónapokban kifejezetten közkedveltek. Télen és nyáron is remek választás lehet a baseball sapka emblémázás, a sportoláshoz éppoly hasznosnak bizonyulhat, mint a mindennapi öltözék részeként, vagy eső ellen.
Reklámajándék céges partnereknek
Nemcsak akkor érdemes gondolni a reklámajándékban rejlő lehetőségekre, ha ügyfeleinket vagy vásárlóinkat akarjuk meglepni, de céges ajándékozás kapcsán is hasznos lehet. Az év végi hetekben-hónapokban válik lényeges kérdéssé, de amennyiben közvetlenebb kapcsolatban vagyunk az üzleti partnerrel, névnap alkalmából is gondolhatunk rá.
Prémium kategóriás darabok közül is választhatunk a reklámajándék emblémázás kapcsán, mint például egy színvonalas tollkészlet, laptop táska, vagy egyéb irodai eszköz is hasznos lehet, akárcsak a személyre szabott ajándékcsomag.
Sokféleképpen megvalósíthatóak a különböző marketing célok, de méregdrága reklámfelület bérlése helyett a reklámajándék emblémázás előnyeit választják egyre szélesebb körben, hiszen árban korrekt és hosszú ideig szolgálja ki az igényeket.
Ezek érdekelhetnek még
2025. November 17. 15:39, hétfő | PR
Leslie Mandoki volt a 24. Hifi Show díszvendége
a zene, a kultúra és a béke nagykövete ismét Budapesten.
2025. November 11. 11:10, kedd | PR
Egyre több fiatal lép át a “pénzkapun”
A K&H lakossági ügyfél állományán belül évről évre aktívabbak a fiatalok.
2025. Október 29. 16:10, szerda | PR
Nemzetközi elismerést kapott a nyugdíjfókuszú influenszerkampány
A K&H tavalyi edukációs kampánya, a „Csingisz nyugdíjkihívása”, Bronz Drum díjat nyert a Golden Drum nemzetközi reklámfesztiválon.
2025. Október 21. 11:11, kedd | PR
Húszmilliárdon túl - egyre több fiatal él a K&H munkáshitelével
A fiatalok körében továbbra is kiemelkedő az érdeklődés a K&H által kínált államilag támogatott munkáshitel iránt.

