Városlista
2024. szeptember 13, péntek - Kornél

Hírek

2021. Április 16. 18:43, péntek | PR
Forrás: (x)

Hogyan kerülj előre a Google-ben?

Hogyan kerülj előre a Google-ben?

Egyre többen vállalkoznak online, ezért egyre több vállalkozót, céget érint az a probléma, hogy hogyan tud a Google-ben az első oldalra kerülni. Ennek 2 lehetséges útja is van.

Az egyik egy gyorsabb út, melyet kellő pénzzel lehet elérni, míg a másik egy hosszadalmasabb, munkával teli.

Nézzük ezeket egy kicsit részletesebben.

1) Ha gyorsan akarsz eredményt elérni, akkor számodra a Google hirdetés lesz a nyerő.

A google hirdetés az egy olyan fizetős szolgáltatás, ahol akkor kell fizetned, ha a hirdetésedre kattintanak a felhasználók.

Biztos Te is láttál már ilyet.

Egy tipikus példa erre, amikor a Google keresőjébe beírod az általad keresett szolgáltatást, vagy terméket.

Ekkor a felső 4 találatban hirdetések jelennek meg. Ezek a hirdetőnek addig ingyenesek, amíg a felhasználó nem kattint rá. Ahogy kattint, úgy meg is érkezik a honlapodra. Ekkor kell fizetned. Azt, hogy mennyit fizetsz egy kattintásért, több tényezőtől függ.

Befolyásolja, hogy mennyire jól adtad meg a kulcsszavakat, amikre megjelenjen a hirdetésed, mennyire ítél jónak arra a kulcsszóra a Google, milyen a többi hirdetőnek az oldala, ki mennyit ajánl 1 kattintásért. Ezeket mindet figyelembe veszi a Google, és így mérlegel már akkor is, mielőtt sorrendben rendezné a hirdetéseket, azok megmutatása előtt.

Itt a Google Ads fiók létrehozása, kialakítás, és hirdetés elkészítése után, ha van pénz feltöltve a fiókba, meg tud jelenni szinte azonnal a hirdetésed. De csak addig jelenik meg, addig hozza a látogatókat, míg fizetsz.

Gyors eredmény - fizetésért cserébe.

2) Második megoldás: a keresőoptimalizálás. Ekkor a honlapod folyamatos fejlesztésével fogsz egyre előrébb kerülni a Google-ben. Ez azonban egyrészt sok munkával, és sok idővel jár. Ez mindenképp egy hosszú távú folyamat, több idő kell hozzá.

Ekkor is a cél az 1. találati oldal.

Ahhoz, hogy ezt elérd, sok szempontot figyelembe kell venned.

Ilyen feladat lehet például: a honlap sebessége, mobilra optimalizálás, tartalomkészítés, linképítés, gyakran keresett szavak optimális beépítése a tartalmakba, webes szabványok betartása, stb.

Tehát fontos az, hogy milyen a weboldalad technikai felépítés, tartalma, valamint más, külső oldalakról milyen linkek érkeznek a honlapodra.

Elég összetett feladat. De ha folyamatosan foglalkozol vele, vagy megbízol vele valakit, akkor az eredmények magukért beszélnek.

És ami a legjobb, itt nem fizetsz a Google-nek a megjelenésért cserébe.

Ahogy a 2 lehetőségből is láttad, itt azt kell eldöntened, hogy mit szeretnél?

Gyorsan, vagy ingyen? A kettő együtt nem megy. :)

Ezek érdekelhetnek még

2024. Szeptember 13. 10:48, péntek | PR

K&H: hány forint kellene a kényelmes élethez a magyar nyugdíjasoknak?

jelentősen nőtt az “elvárt” összeg

2024. Szeptember 02. 12:47, hétfő | PR

Állami gondoskodásban élők életkezdési esélyeit növeli a K&H

Bán Hajnalka, az SOS-Gyermekfalu Magyarországi Alapítványa adománygyűjtési vezetője és Suba Levente, a K&H fenntarthatósági vezetője Fotó: K&H/Fotó Művek

2024. Augusztus 24. 08:29, szombat | PR

Vízművek területeit gondozzák

Meghívásos közbeszerzésen nyerte el a Borsod megyei Északmagyarországi Regionális Vízművek Zrt. telephelyeinek fűkaszálási munkálatait a Jánosik és Társai Kft.

2024. Augusztus 11. 10:38, vasárnap | PR

Hiányszakmák, amelyeknél az álláskeresés nem tart sokáig!

Karriertanácsadás során az egyik legelső szó, amit hall a tanuló, fiatal, álláskereső vagy bárki, általában a “hiányszakma”.