Hírek
2021. Április 16. 18:43, péntek |
PR
Forrás: (x)
Hogyan kerülj előre a Google-ben?

Egyre többen vállalkoznak online, ezért egyre több vállalkozót, céget érint az a probléma, hogy hogyan tud a Google-ben az első oldalra kerülni. Ennek 2 lehetséges útja is van.
Az egyik egy gyorsabb út, melyet kellő pénzzel lehet elérni, míg a másik egy hosszadalmasabb, munkával teli.
Nézzük ezeket egy kicsit részletesebben.
1) Ha gyorsan akarsz eredményt elérni, akkor számodra a Google hirdetés lesz a nyerő.
A google hirdetés az egy olyan fizetős szolgáltatás, ahol akkor kell fizetned, ha a hirdetésedre kattintanak a felhasználók.
Biztos Te is láttál már ilyet.
Egy tipikus példa erre, amikor a Google keresőjébe beírod az általad keresett szolgáltatást, vagy terméket.
Ekkor a felső 4 találatban hirdetések jelennek meg. Ezek a hirdetőnek addig ingyenesek, amíg a felhasználó nem kattint rá. Ahogy kattint, úgy meg is érkezik a honlapodra. Ekkor kell fizetned. Azt, hogy mennyit fizetsz egy kattintásért, több tényezőtől függ.
Befolyásolja, hogy mennyire jól adtad meg a kulcsszavakat, amikre megjelenjen a hirdetésed, mennyire ítél jónak arra a kulcsszóra a Google, milyen a többi hirdetőnek az oldala, ki mennyit ajánl 1 kattintásért. Ezeket mindet figyelembe veszi a Google, és így mérlegel már akkor is, mielőtt sorrendben rendezné a hirdetéseket, azok megmutatása előtt.
Itt a Google Ads fiók létrehozása, kialakítás, és hirdetés elkészítése után, ha van pénz feltöltve a fiókba, meg tud jelenni szinte azonnal a hirdetésed. De csak addig jelenik meg, addig hozza a látogatókat, míg fizetsz.
Gyors eredmény - fizetésért cserébe.
2) Második megoldás: a keresőoptimalizálás. Ekkor a honlapod folyamatos fejlesztésével fogsz egyre előrébb kerülni a Google-ben. Ez azonban egyrészt sok munkával, és sok idővel jár. Ez mindenképp egy hosszú távú folyamat, több idő kell hozzá.
Ekkor is a cél az 1. találati oldal.
Ahhoz, hogy ezt elérd, sok szempontot figyelembe kell venned.
Ilyen feladat lehet például: a honlap sebessége, mobilra optimalizálás, tartalomkészítés, linképítés, gyakran keresett szavak optimális beépítése a tartalmakba, webes szabványok betartása, stb.
Tehát fontos az, hogy milyen a weboldalad technikai felépítés, tartalma, valamint más, külső oldalakról milyen linkek érkeznek a honlapodra.
Elég összetett feladat. De ha folyamatosan foglalkozol vele, vagy megbízol vele valakit, akkor az eredmények magukért beszélnek.
És ami a legjobb, itt nem fizetsz a Google-nek a megjelenésért cserébe.
Ahogy a 2 lehetőségből is láttad, itt azt kell eldöntened, hogy mit szeretnél?
Gyorsan, vagy ingyen? A kettő együtt nem megy. :)
Ezek érdekelhetnek még
2025. Szeptember 03. 09:56, szerda | PR
Anyagi kényszer, infláció, bizonytalanság – milyen nyugdíjas évekre számítanak a középkorúak?
A középkorú magyarok nagy része nyugdíjasként is dolgozna, leginkább anyagi okokból, a K&H biztos jövő reprezentatív kutatása szerint.
2025. Augusztus 22. 11:36, péntek | PR
Szigetvári Vár – ahol felforr a történelem
Cozombolis Péter is felfedezte a vár különleges világát
2025. Augusztus 21. 17:17, csütörtök | PR
Feltöltődés testnek és léleknek: Cozombolis Péter a Szigetvári Gyógyfürdőben
A Szigetvári Gyógyfürdő ismét a figyelem középpontjába került
2025. Augusztus 18. 09:16, hétfő | PR
Hitelezés: egyelőre fellélegezhetnek a magyar cégek
jóval kevesebb cégnek kell majd fenntarthatósági kérdésekre válaszolnia